:))

Napravljen neki najnoviji kompjuter.Stane u džep.Možeš mu postavit bilo kakvo pitanje na svijetu,on odgovara na tvom jeziku.
Kao test,eksperimentalno su uveli u salu tri čovjeka.Francuz,Englez i Bosanac.
U malu izoliranu ćeliju,uđe Francuz i postavi pitanje koliko ima lišća na drveću Amazone.
U sekundi dobi odgovor. (ne znam ko nje kontrolirao tačnost,mora da je Amerikanac,oni su zaduženi za kontrolu svijeta)
Onda Uđe Englez i postavi pitanje koliko ima ribe u Atlantskom oceanu.
Dobi odgovor za minutu. (Amerikanac zaroni):)))
Na kraju uđe Bosanac i nema ga…nema…
Taj vakat boravio,a kad su otvorili ćeliju da provjere je li sve ok,sve se zadimilo,kompjuter se sav istopio od muke…
"Pa dobro,gospodine,šta ste ga pitali??"
"Još ništa,samo mu rek'o:Šta ima?"

U islamu nije dozvoljeno ni u šali lagati,tako da ja naglašavam da je ovo izmišljotina-vic,ali meni će poslužiti kao jedna mala skica za rastumačenje jedne situejšn:
Kompjuter=google
Bosanac=ja
Prokuhavanje=situacija koja bi se desila kad bih sad navalila rastumačivat vovdi na blogu sve "šta ima".Bolje se klonit.
Eh,reći HOĆU:
Hvala Allahu da je Islam i Iman Njegov i da ga On daje kome On hoće.
I da su Oprost i Milost ,NJegova Svojstva.
I da su riznice i džennet NJegovi,da vrata njihova otvara kome On hoće.
Baš sam sretna što sam muslimanka!
U ovoj vjeri nema gubitnika,ako je Allaha priznao za Gospodara i Muhammeda,a.s. za Poslanika.Allah upućuje koga hoće.I uputa je dio odredbe.Ima hadisi kudsi,koji kaže:
"Ko nije zadovoljan Mojom Odredbom,neka traži sebi drugog Gospodara mimo Mene!"
E,pa kome je krivo što nemere dilit islam po svom ćeifu,neka ima ovaj hadis na umu!

ammaraa
Kuj me,živote,kuj! Ako sam čelik,sijevat ću. Ako sam kamen,pjevat ću. Ako sam staklo... nek se zdrobim!

8 komentara

  1. Molim Vas AMMARA,nemojte se ljutiti ali imam ispravak netocnog navoda,..pitanje koje je bilo postavljeno komjuteru je “sta ima-BA”,..ovo “ba “je zbunilo komjuter tako da mu se je istopila odmah tantatura…a vi znate da stranjsko /ispravka domaćice/….Ipak ste vi inetelektualka…ne?

    označi

    Objavio/la Gost_1441 prije 2 minute 1 sekundu #

    Jao,goste!
    IzvinjEvam se bikoz of netačan navod,aber bih vas zamoljevala da mi ne ‘sujete u avliji,jer biK vas ondaK morala obriKsat.Fala na anderstendingu!

Komentariši